Monsters worthy of legend have always threatened the civilizations of the Multiverse. Heroes of many worlds must prove their worth by confronting these immense creatures. These heroes grow stronger with every encounter as they assail threats beyond their imagination.
Materializing out of the mist, monsters loom large on the horizon. Terrifying and relentless, these mythical creatures ravage the countryside. Enrage your monsters into jaw-dropping monstrosities and send them rampaging toward the enemy.
Duel Decks: Heroes vs. Monsters
Duel Decks: Heroes vs Monsters will contain six preview cards from this fall's Magic set Theros, making them your very first chance to play with the set's new cards!
Deck Design and Deck Development: Chris Millar, Kelly Digges and Sam Stoddard
Twitter Hashtag: #MTGHVM
Languages Available: English, Japanese
Release Date: September 6, 2013
C. | R. | Nom Vo | Nom Vf | Mana | Type | F/E | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
58. | Valley Rannet Creature - Beast Mountaincycling , forestcycling . | Créature - bête Recyclage de montagne , recyclage de forêt . | Créature | 6/3 | |||
60. | Skarrgan Skybreaker Creature - Giant Shaman Bloodthirst 3 , Sacrifice Skarrgan Skybreaker: Skarrgan Skybreakerdeals damage equal to its power to target creature or player. | Créature - géant et shamane Soif de sang 3 , sacrifiez le Briseciel skarrgan : Le Briseciel skarrgan inflige un nombre de blessures égal à sa force à une cible, créature ou joueur. | Créature | 3/3 | |||
66. | Destructive Revelry Instant Destroy target artifact or enchantment. Destructive Revelry deals 2 damage to that permanent's controller. | Éphémère Détruisez l'artefact ou l'enchantement ciblé. Les Réjouissances destructrices infligent 2 blessures au contrôleur de ce permanent. | Éphémère | ||||
70. | Fires of Yavimaya Enchantment Creatures you control have haste. Sacrifice Fires of Yavimaya: Target creature gets +2/+2 until end of turn. | Enchantement Les créatures que vous contrôlez ont la célérité. Sacrifiez les Feux de la Yavimaya : La créature ciblée gagne +2/+2 jusqu'à la fin du tour. | Enchantement | ||||
7. | Stun Sniper Creature - Human Archer , : Stun Sniper deals 1 damage to target creature. Tap that creature. | Créature - humain et archer , : La Franc-tireuse étourdissante inflige 1 blessure à la créature ciblée. Engagez cette créature. | Créature | 1/1 | |||
8. | Truefire Paladin Creature - Human Knight Vigilance : Truefire Paladin gets +2/+0 until end of turn. : Truefire Paladin gets first strike until end of turn. | Créature - humain et chevalier Vigilance : Le Paladin de Feuréal gagne +2/+0 jusqu'à la fin du tour. : Le Paladin de Feuréal acquiert l'initiative jusqu'à la fin du tour. | Créature | 2/2 | |||
35. | Plains Land - Plains | Terrain - plaine | Terrain | ||||
36. | Plains Land - Plains | Terrain - plaine | Terrain | ||||
37. | Plains Land - Plains | Terrain - plaine | Terrain | ||||
38. | Plains Land - Plains | Terrain - plaine | Terrain | ||||
39. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
40. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
41. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
42. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
71. | Kazandu Refuge Land Kazandu Refuge enters the battlefield tapped. When Kazandu Refuge enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Le Refuge du Kazandou arrive sur le champ de bataille engagé. Quand le Refuge du Kazandou arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
72. | Llanowar Reborn Land Llanowar Reborn enters the battlefield tapped. : Add to your mana pool. Graft 1 . | Terrain Llanowar revenue à la vie arrive sur le champ de bataille engagé. : Ajoutez à votre réserve. Greffe 1 . | Terrain | ||||
73. | Skarrg, the Rage Pits Land : Add 1 to your mana pool. , : Target creature gets +1/+1 and gains trample until end of turn. | Terrain : Ajoutez 1 à votre réserve. , : La créature ciblée gagne +1/+1 et acquiert le piétinement jusqu'à la fin du tour. | Terrain | ||||
74. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
75. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
76. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
77. | Mountain Land - Mountain | Terrain - montagne | Terrain | ||||
78. | Forest Land - Forest | Terrain - forêt | Terrain | ||||
79. | Forest Land - Forest | Terrain - forêt | Terrain | ||||
80. | Forest Land - Forest | Terrain - forêt | Terrain | ||||
81. | Forest Land - Forest | Terrain - forêt | Terrain | ||||
33. | Boros Guildgate Land - Gate Boros Guildgate enters the battlefield tapped. : Add or to your mana pool. | Terrain - porte La Porte de la guilde de Boros arrive sur le champ de bataille engagée. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
34. | New Benalia Land New Benalia enters the battlefield tapped. When New Benalia enters the battlefield, Scry 1 (To scry 1 , look at the top card of your library, then you may put that card on the bottom of your library.) : Add to your mana pool. | Terrain La Nouvelle Bénalia arrive sur le champ de bataille engagée. Quand la Nouvelle Bénalia arrive sur le champ de bataille, regard 1 (Pour appliquer regard 1 , regardez la carte du dessus de votre bibliothèque, vous pouvez la mettre au-dessous de votre bibliothèque.) : Ajoutez à votre réserve. | Terrain | ||||
67. | Dragon Blood Artifact , : Put a +1/+1 counter on target creature. | Artefact , : Mettez un marqueur +1/+1 sur la créature ciblée. | Artefact | ||||
15. | Nobilis of War Creature - Spirit Avatar Flying Attacking creatures you control get +2/+0. | Créature - esprit et avatar Vol Les créatures attaquantes que vous contrôlez gagnent +2/+0. | Créature | 3/4 | |||
54. | Deus of Calamity Creature - Spirit Avatar Trample Whenever Deus of Calamity deals 6 or more damage to an opponent, destroy target land that player controls. | Créature - esprit et avatar Piétinement À chaque fois que le Deus de la Calamité inflige au moins 6 blessures à un adversaire, détruisez le terrain ciblé que ce joueur contrôle. | Créature | 6/6 | |||
3. | Figure of Destiny Creature - Kithkin : Figure of Destiny becomes a 2/2 Kithkin Spirit. : If Figure of Destiny is a Spirit, it becomes a 4/4 Kithkin Spirit Warrior. : If Figure of Destiny is a Warrior, it becomes an 8/8 Kithkin Spirit Warrior Avatar with flying and first strike. | Créature - sangami : La Représentation de la destinée devient 2/2 Sangami et Esprit. : Si la Représentation de la destinée est un esprit, elle devient 4/4 Sangami et Esprit et Guerrier. : Si la Représentation de la destinée est un guerrier, elle devient 8/8 Sangami et Esprit et Guerrier et Avatar avec le vol et l'initiative. | Créature | 1/1 |