Duel Decks : Heroes vs Monsters

Monsters worthy of legend have always threatened the civilizations of the Multiverse. Heroes of many worlds must prove their worth by confronting these immense creatures. These heroes grow stronger with every encounter as they assail threats beyond their imagination.

Materializing out of the mist, monsters loom large on the horizon. Terrifying and relentless, these mythical creatures ravage the countryside. Enrage your monsters into jaw-dropping monstrosities and send them rampaging toward the enemy.

Duel Decks: Heroes vs. Monsters
Duel Decks: Heroes vs Monsters will contain six preview cards from this fall's Magic set Theros, making them your very first chance to play with the set's new cards!

Deck Design and Deck Development: Chris Millar, Kelly Digges and Sam Stoddard
Twitter Hashtag: #MTGHVM
Languages Available: English, Japanese
Release Date: September 6, 2013

C.R.Nom VoNom VfManaTypeF/E
58.Valley Rannet
Creature - Beast

Mountaincycling , forestcycling .

Créature - bête

Recyclage de montagne , recyclage de forêt .
 Créature6/3
60.Skarrgan Skybreaker
Creature - Giant Shaman

Bloodthirst 3

, Sacrifice Skarrgan Skybreaker: Skarrgan Skybreakerdeals damage equal to its power to target creature or player.

Créature - géant et shamane

Soif de sang 3

, sacrifiez le Briseciel skarrgan : Le Briseciel skarrgan inflige un nombre de blessures égal à sa force à une cible, créature ou joueur.
 Créature3/3
66.Destructive Revelry
Instant

Destroy target artifact or enchantment.

Destructive Revelry deals 2 damage to that permanent's controller.

Éphémère

Détruisez l'artefact ou l'enchantement ciblé.

Les Réjouissances destructrices infligent 2 blessures au contrôleur de ce permanent.
 Éphémère 
70.Fires of Yavimaya
Enchantment

Creatures you control have haste.

Sacrifice Fires of Yavimaya: Target creature gets +2/+2 until end of turn.

Enchantement

Les créatures que vous contrôlez ont la célérité.

Sacrifiez les Feux de la Yavimaya : La créature ciblée gagne +2/+2 jusqu'à la fin du tour.
 Enchantement 
7.Stun Sniper
Creature - Human Archer

, : Stun Sniper deals 1 damage to target creature. Tap that creature.

Créature - humain et archer

, : La Franc-tireuse étourdissante inflige 1 blessure à la créature ciblée. Engagez cette créature.
 Créature1/1
8.Truefire Paladin
Creature - Human Knight

Vigilance

: Truefire Paladin gets +2/+0 until end of turn.

: Truefire Paladin gets first strike until end of turn.

Créature - humain et chevalier

Vigilance

: Le Paladin de Feuréal gagne +2/+0 jusqu'à la fin du tour.

: Le Paladin de Feuréal acquiert l'initiative jusqu'à la fin du tour.
 Créature2/2
35.Plains
Land - Plains


Terrain - plaine

 Terrain 
36.Plains
Land - Plains


Terrain - plaine

 Terrain 
37.Plains
Land - Plains


Terrain - plaine

 Terrain 
38.Plains
Land - Plains


Terrain - plaine

 Terrain 
39.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
40.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
41.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
42.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
71.Kazandu Refuge
Land

Kazandu Refuge enters the battlefield tapped.

When Kazandu Refuge enters the battlefield, you gain 1 life.

: Add or to your mana pool.

Terrain

Le Refuge du Kazandou arrive sur le champ de bataille engagé.

Quand le Refuge du Kazandou arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie.

: Ajoutez ou à votre réserve.
 Terrain 
72.Llanowar Reborn
Land

Llanowar Reborn enters the battlefield tapped.

: Add to your mana pool.

Graft 1 .

Terrain

Llanowar revenue à la vie arrive sur le champ de bataille engagé.

: Ajoutez à votre réserve.

Greffe 1 .
 Terrain 
73.Skarrg, the Rage Pits
Land

: Add 1 to your mana pool.

, : Target creature gets +1/+1 and gains trample until end of turn.

Terrain

: Ajoutez 1 à votre réserve.

, : La créature ciblée gagne +1/+1 et acquiert le piétinement jusqu'à la fin du tour.
 Terrain 
74.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
75.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
76.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
77.Mountain
Land - Mountain


Terrain - montagne

 Terrain 
78.Forest
Land - Forest


Terrain - forêt

 Terrain 
79.Forest
Land - Forest


Terrain - forêt

 Terrain 
80.Forest
Land - Forest


Terrain - forêt

 Terrain 
81.Forest
Land - Forest


Terrain - forêt

 Terrain 
33.Boros Guildgate
Land - Gate

Boros Guildgate enters the battlefield tapped.

: Add or to your mana pool.

Terrain - porte

La Porte de la guilde de Boros arrive sur le champ de bataille engagée.

: Ajoutez ou à votre réserve.
 Terrain 
34.New Benalia
Land

New Benalia enters the battlefield tapped.

When New Benalia enters the battlefield, Scry 1 (To scry 1 , look at the top card of your library, then you may put that card on the bottom of your library.)

: Add to your mana pool.

Terrain

La Nouvelle Bénalia arrive sur le champ de bataille engagée.

Quand la Nouvelle Bénalia arrive sur le champ de bataille, regard 1 (Pour appliquer regard 1 , regardez la carte du dessus de votre bibliothèque, vous pouvez la mettre au-dessous de votre bibliothèque.)

: Ajoutez à votre réserve.
 Terrain 
67.Dragon Blood
Artifact

, : Put a +1/+1 counter on target creature.

Artefact

, : Mettez un marqueur +1/+1 sur la créature ciblée.
 Artefact 
15.Nobilis of War
Creature - Spirit Avatar

Flying

Attacking creatures you control get +2/+0.

Créature - esprit et avatar

Vol

Les créatures attaquantes que vous contrôlez gagnent +2/+0.
 Créature3/4
54.Deus of Calamity
Creature - Spirit Avatar

Trample

Whenever Deus of Calamity deals 6 or more damage to an opponent, destroy target land that player controls.

Créature - esprit et avatar

Piétinement

À chaque fois que le Deus de la Calamité inflige au moins 6 blessures à un adversaire, détruisez le terrain ciblé que ce joueur contrôle.
 Créature6/6
3.Figure of Destiny
Creature - Kithkin

: Figure of Destiny becomes a 2/2 Kithkin Spirit.

: If Figure of Destiny is a Spirit, it becomes a 4/4 Kithkin Spirit Warrior.

: If Figure of Destiny is a Warrior, it becomes an 8/8 Kithkin Spirit Warrior Avatar with flying and first strike.

Créature - sangami

: La Représentation de la destinée devient 2/2 Sangami et Esprit.

: Si la Représentation de la destinée est un esprit, elle devient 4/4 Sangami et Esprit et Guerrier.

: Si la Représentation de la destinée est un guerrier, elle devient 8/8 Sangami et Esprit et Guerrier et Avatar avec le vol et l'initiative.
 Créature1/1