Draft Through Eternity
Take a step outside time with Eternal Masters. This exciting set lets you draw on some of the most sought-after cards from throughout the history of Magic—some with new artwork—to enhance your Cube or your favorite Commander, Vintage, and Legacy decks.
Eternal Masters is designed to be a unique and enjoyable Draft experience, much like Modern Masters. It will not contain cards from the Reserved List, but it will feature many exciting Eternal staples.
C. | R. | Nom Vo | Nom Vf | Mana | Type | F/E | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
188. | Sylvan Might Instant Target creature gets +2/+2 and gains trample until end of turn. Flashback (You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it.). | Éphémère La créature ciblée gagne +2/+2 et acquiert le piétinement jusqu'à la fin du tour. Flashback (Vous pouvez lancer cette carte depuis votre cimetière pour son coût de flashback. Exilez-la ensuite.). | Éphémère | ||||
189. | Thornweald Archer Creature - Elf Archer Reach (This creature can block creatures with flying.) Deathtouch (Any amount of damage this deals to a creature is enough to destroy it.). | Créature - elfe et archer Portée (Cette créature peut bloquer les créatures avec le vol.) Contact mortel (N'importe quel nombre de blessures infligées à une créature par ceci sont suffisantes pour la détruire.). | Créature | 2/1 | |||
191. | Werebear Creature - Human Bear Druid : Add to your mana pool. Threshold — Werebear gets +3/+3 as long as seven or more cards are in your graveyard. | Créature - humain et ours et druide : Ajoutez à votre réserve. Seuil — L'Ours-garou gagne +3/+3 tant qu'il y a sept cartes ou plus dans votre cimetière. | Créature | 1/1 | |||
194. | Yavimaya Enchantress Creature - Human Druid Yavimaya Enchantress gets +1/+1 for each enchantment on the battlefield. | Créature - humain et druide L'Enchanteresse de la Yavimaya gagne +1/+1 pour chaque enchantement sur le champ de bataille. | Créature | 2/2 | |||
229. | Pilgrim's Eye Artifact Creature - Thopter Flying When Pilgrim's Eye enters the battlefield, you may search your library for a basic land card, reveal it, put it into your hand, then shuffle your library. | Créature-artefact - mécanoptère Vol Quand l'Œil du pèlerin arrive sur le champ de bataille, vous pouvez chercher dans votre bibliothèque une carte de terrain de base, la révéler, la mettre dans votre main, et mélanger ensuite votre bibliothèque. | Créature-artefact | 1/1 | |||
236. | Bloodfell Caves Land Bloodfell Caves enters the battlefield tapped. When Bloodfell Caves enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Cavernes du Sacrifice arrivent sur le champ de bataille engagées. Quand les Cavernes du Sacrifice arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
237. | Blossoming Sands Land Blossoming Sands enters the battlefield tapped. When Blossoming Sands enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Sables verdoyants arrivent sur le champ de bataille engagés. Quand les Sables verdoyants arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
238. | Dismal Backwater Land Dismal Backwater enters the battlefield tapped. When Dismal Backwater enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Le Marigot lugubre arrive sur le champ de bataille engagé. Quand le Marigot lugubre arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
239. | Jungle Hollow Land Jungle Hollow enters the battlefield tapped. When Jungle Hollow enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain La Dépression de jungle arrive sur le champ de bataille engagée. Quand la Dépression de jungle arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
243. | Rugged Highlands Land Rugged Highlands enters the battlefield tapped. When Rugged Highlands enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Hautes terres rocailleuses arrivent sur le champ de bataille engagées. Quand les Hautes terres rocailleuses arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
244. | Scoured Barrens Land Scoured Barrens enters the battlefield tapped. When Scoured Barrens enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Landes érodées arrivent sur le champ de bataille engagées. Quand les Landes érodées arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
245. | Swiftwater Cliffs Land Swiftwater Cliffs enters the battlefield tapped. When Swiftwater Cliffs enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Falaises des eaux vives arrivent sur le champ de bataille engagées. Quand les Falaises des eaux vives arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
246. | Thornwood Falls Land Thornwood Falls enters the battlefield tapped. When Thornwood Falls enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain Les Chutes de Boisépine arrivent sur le champ de bataille engagées. Quand les Chutes de Boisépine arrivent sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
247. | Tranquil Cove Land Tranquil Cove enters the battlefield tapped. When Tranquil Cove enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain La Crique tranquille arrive sur le champ de bataille engagée. Quand la Crique tranquille arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain | ||||
249. | Wind-Scarred Crag Land Wind-Scarred Crag enters the battlefield tapped. When Wind-Scarred Crag enters the battlefield, you gain 1 life. : Add or to your mana pool. | Terrain La Cordillère marquée par les vents arrive sur le champ de bataille engagée. Quand la Cordillère marquée par les vents arrive sur le champ de bataille, vous gagnez 1 point de vie. : Ajoutez ou à votre réserve. | Terrain |