Harness the savage power of fifteen of the most brutal Magic cards ever unleashed. These limited-edition, black-bordered superweapons are legal in many tournament formats. Sweep the battlefield clean with this powerful arsenal and blast the opposition into oblivion.
Contents and Details
15 Premium foil cards, including 6 with new art.
An exclusive Spindown™ life counter.
A collector's guide.
Each card has been printed using a foil process unique to the From the Vault series.
From the Vault: Annihilation will be available world-wide in English only, and will have an extremely limited print run.
All cards are black bordered and tournament legal. This means that these cards are legal for use in any tournaments where the original printings are still legal.
Please use the hashtag #MTGANH for discussing this product on Twitter!
Credits
Product Concept and Development: Gavin Verhey and Jeremy Jarvis
Release Date: August 22, 2014
Magic Online Release Date: August 22, 2014
MSRP: $34.99
C. | R. | Nom Vo | Nom Vf | Mana | Type | F/E | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Armageddon Sorcery Destroy all lands. | Rituel Détruisez tous les terrains. | Rituel | ||||
2. | Burning of Xinye Sorcery Choose four lands you control and destroy those lands. Then target opponent chooses four lands he or she controls. Destroy those lands. Then Burning of Xinye deals 4 damage to each creature. | Rituel Choisissez quatre terrains que vous contrôlez et détruisez ces terrains. Puis l'adversaire ciblé choisit quatre terrains qu'il contrôle. Détruisez ces terrains. Puis le Burning of Xinye inflige 4 blessures à chaque créature. | Rituel | ||||
3. | Cataclysm Sorcery Each player chooses from among the permanents he or she controls an artifact, a creature, an enchantment, and a land, then sacrifices the rest. | Rituel Chaque joueur choisi parmi les permanents qu'il contrôle un artefact, une créature, un enchantement, et un terrain, puis sacrifie le reste. | Rituel | ||||
4. | Child of Alara Legendary Creature - Avatar Trample When Child of Alara dies, destroy all nonland permanents. They can't be regenerated. | Créature légendaire - avatar Piétinement Quand l'Enfant d'Alara meurt, détruisez tous les permanents non-terrain. Ils ne peuvent pas être régénérés. | Créature légendaire | 6/6 | |||
5. | Decree of Annihilation Sorcery Exile all artifacts, creatures, and lands from the battlefield, all cards from all graveyards, and all cards from all hands. Cycling R When you cycle Decree of Annihilation, destroy all lands. | Rituel Exilez tous les artefacts, créatures et terrains du champ de bataille, toutes les cartes de tous les cimetières, et toutes les cartes de toutes les mains. Recyclage R Quand vous recyclez le Décret d'annihilation, détruisez tous les terrains. | Rituel | ||||
6. | Firespout Sorcery Firespout deals 3 damage to each creature without flying if was spent to cast Firespout and 3 damage to each creature with flying if was spent to cast it. (Do both if was spent.). | Rituel La Trombe de feu inflige 3 blessures à chaque créature sans le vol si a été dépensé pour lancer la Trombe de feu et 3 blessures à chaque créature avec le vol si a été dépensé pour la lancer. (Faites les deux si a été dépensé.). | Rituel | ||||
7. | Fracturing Gust Instant Destroy all artifacts and enchantments. You gain 2 life for each permanent destroyed this way. | Éphémère Détruisez tous les artefacts et tous les enchantements. Vous gagnez 2 points de vie pour chaque permanent détruit de cette manière. | Éphémère | ||||
8. | Living Death Sorcery Each player exiles all creature cards from his or her graveyard, then sacrifices all creatures he or she controls, then puts all cards he or she exiled this way onto the battlefield. | Rituel Chaque joueur exile toutes les cartes de créatures de son cimetière, puis sacrifie toutes les créature qu'il contrôle, puis met sur le champ de bataille toutes les cartes qui ont été exilées de cette manière. | Rituel | ||||
9. | Martial Coup Sorcery Put X 1/1 white Soldier tokens onto the battlefield. If X is 5 or more, destroy all other creatures. | Rituel Mettez sur le champ de bataille X jetons de créature 1/1 blanche Soldat. Si X est supérieur ou égal à , détruisez toutes les autres créatures. | Rituel | ||||
10. | Rolling Earthquake Sorcery Rolling Earthquake deals X damage to each creature without horsemanship and each player. | Rituel Rolling Earthquake inflige X blessures à chaque créature sans l'équitation et à chaque joueur. | Rituel | ||||
11. | Smokestack Artifact At the beginning of your upkeep, you may put a soot counter on Smokestack. At the beginning of each player's upkeep, that player sacrifices a permanent for each soot counter on Smokestack. | Artefact Au début de votre entretien, vous pouvez mettre un marqueur « suie » sur la Grande cheminée. Au début de l'entretien de chaque joueur, ce joueur sacrifie un permanent pour chaque marqueur « suie » sur la Grande cheminée. | Artefact | ||||
12. | Terminus Sorcery Put all creatures on the bottom of their owners' libraries. Miracle (You may cast this card for its miracle cost when you draw it if it's the first card you drew this turn.). | Rituel Mettez toutes les créatures au-dessous des bibliothèques de leurs propriétaires. Miracle (Vous pouvez lancer cette carte pour son coût de miracle quand vous la piochez si c'est la première carte que vous avez pioché ce tour-ci.). | Rituel | ||||
13. | Upheaval Sorcery Return all permanents to their owners' hands. | Rituel Renvoyez tous les permanents dans les mains de leurs propriétaires. | Rituel | ||||
14. | Virtue's Ruin Sorcery Destroy all white creatures. | Rituel Détruisez toutes les créatures blanches. | Rituel | ||||
15. | Wrath of God Sorcery Destroy all creatures. They can't be regenerated. | Rituel Détruisez toutes les créatures. Elles ne peuvent pas être régénérées. | Rituel |