Duel Decks : Garruk Vs Liliana

A hunter to the core, and adept at summoning savage creatures, Garruk Wildspeaker thrives on pushing himself to greater and greater limits in his quest to be the ultimate predator. But now, he faces his most dangerous prey: A fellow Planeswalker.

Specializing in spells that reanimate the dead, corrupt the living, and unlock power from death, Liliana Vess possesses beauty that belies her necromantic power. What will happen when a force of raw, untamed nature confronts a being consumed by dark and demonic urges?

These ready-to-play 60-card decks showcase some of the best spells that green and black Planeswalkers have in their arsenal. Duel Decks: Garruk vs Liliana has eight rare cards, and six cards with new artwork, including foil alternate-art versions of Garruk Wildspeaker and Liliana Vess. Each of the cards in the 60-card decks will be black-bordered and tournament legal. This means that these cards are legal for use in any tournaments where the original printings are still legal.

C.R.Nom VoNom VfManaTypeF/E
35.Vampire Bats
Creature - Bat

Flying

: Vampire Bats gets +1/+0 until end of turn. Activate this ability no more than twice each turn.

Créature - chauve-souris

Vol

: Les Chauves-souris vampires gagnent +1/+0 jusqu'à la fin du tour. N'activez pas cette capacité plus de deux fois à chaque tour.
 Créature0/1
47.Genju of the Fens
Enchantment - Aura

Enchant Swamp

: Until end of turn, enchanted Swamp becomes a 2/2 black Spirit creature with ": This creature gets +1/+1 until end of turn." It's still a land.

When enchanted Swamp is put into a graveyard, you may return Genju of the Fens from your graveyard to your hand.

Enchantement - aura

Enchanter : marais

: Jusqu'à la fin du tour, le marais enchanté devient une créature noire 2/2 Esprit avec « : Cette créature gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour. » C'est toujours un terrain.

Quand le marais enchanté est mis dans un cimetière, vous pouvez renvoyer Genju des maremmes depuis votre cimetière dans votre main.
 Enchantement 
26.Slippery Karst
Land

Slippery Karst enters the battlefield tapped.

: Add to your mana pool.

Cycling .

Terrain

Le Karst glissant arrive sur le champ de bataille engagé.

: Ajoutez à votre réserve.

Recyclage .
 Terrain 
27.Treetop Village
Land

Treetop Village enters the battlefield tapped.

: Add to your mana pool.

: Treetop Village becomes a 3/3 green Ape creature with trample until end of turn. It's still a land.

Terrain

Le Village arboricole arrive sur le champ de bataille engagé.

: Ajoutez à votre réserve.

: Le Village arboricole devient une créature verte Grand Singe 3/3 avec le piétinement jusqu'à la fin du tour. C'est toujours un terrain.
 Terrain 
28.Forest
Basic Land - Forest


Terrain de base - forêt

 Terrain de base 
29.Forest
Basic Land - Forest


Terrain de base - forêt

 Terrain de base 
30.Forest
Basic Land - Forest


Terrain de base - forêt

 Terrain de base 
31.Forest
Basic Land - Forest


Terrain de base - forêt

 Terrain de base 
59.Polluted Mire
Land

Polluted Mire enters the battlefield tapped.

: Add to your mana pool.

Cycling .

Terrain

La Fondrière polluée arrive sur le champ de bataille engagée.

: Ajoutez à votre réserve.

Recyclage .
 Terrain 
60.Swamp
Basic Land - Swamp


Terrain de base - marais

 Terrain de base 
61.Swamp
Basic Land - Swamp


Terrain de base - marais

 Terrain de base 
62.Swamp
Basic Land - Swamp


Terrain de base - marais

 Terrain de base 
63.Swamp
Basic Land - Swamp


Terrain de base - marais

 Terrain de base