Duel Decks : Garruk Vs Liliana

A hunter to the core, and adept at summoning savage creatures, Garruk Wildspeaker thrives on pushing himself to greater and greater limits in his quest to be the ultimate predator. But now, he faces his most dangerous prey: A fellow Planeswalker.

Specializing in spells that reanimate the dead, corrupt the living, and unlock power from death, Liliana Vess possesses beauty that belies her necromantic power. What will happen when a force of raw, untamed nature confronts a being consumed by dark and demonic urges?

These ready-to-play 60-card decks showcase some of the best spells that green and black Planeswalkers have in their arsenal. Duel Decks: Garruk vs Liliana has eight rare cards, and six cards with new artwork, including foil alternate-art versions of Garruk Wildspeaker and Liliana Vess. Each of the cards in the 60-card decks will be black-bordered and tournament legal. This means that these cards are legal for use in any tournaments where the original printings are still legal.

C.R.Nom VoNom VfManaTypeF/E
46.Skeletal Vampire
Creature - Vampire Skeleton

Flying

When Skeletal Vampire enters the battlefield, put two 1/1 black Bat creature tokens with flying onto the battlefield.

, Sacrifice a Bat: Put two 1/1 black Bat creature tokens with flying onto the battlefield.

Sacrifice a Bat: Regenerate Skeletal Vampire.

Créature - vampire et squelette

Vol

Quand le Vampire squelette arrive sur le champ de bataille, mettez sur le champ de bataille deux jetons de créature noire 1/1 Chauve-souris avec le vol.

, sacrifiez une chauve-souris: Mettez sur le champ de bataille deux jetons de créature noire 1/1 Chauve-souris avec le vol.

Sacrifiez une chauve-souris: Régénérez le Vampire squelette.
 Créature3/3
47.Genju of the Fens
Enchantment - Aura

Enchant Swamp

: Until end of turn, enchanted Swamp becomes a 2/2 black Spirit creature with ": This creature gets +1/+1 until end of turn." It's still a land.

When enchanted Swamp is put into a graveyard, you may return Genju of the Fens from your graveyard to your hand.

Enchantement - aura

Enchanter : marais

: Jusqu'à la fin du tour, le marais enchanté devient une créature noire 2/2 Esprit avec « : Cette créature gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour. » C'est toujours un terrain.

Quand le marais enchanté est mis dans un cimetière, vous pouvez renvoyer Genju des maremmes depuis votre cimetière dans votre main.
 Enchantement 
48.Bad Moon
Enchantment

Black creatures get +1/+1.

Enchantement

Les créatures noires gagnent

+1/+1.
 Enchantement 
49.Sign in Blood
Sorcery

Target player draws two cards and loses 2 life.

Rituel

Le joueur ciblé pioche deux cartes et perd 2 points de vie.
 Rituel 
50.Vicious Hunger
Sorcery

Vicious Hunger deals 2 damage to target creature and you gain 2 life.

Rituel

La Faim violente inflige 2 blessures à la créature ciblée et vous gagnez 2 points de vie.
 Rituel 
51.Ichor Slick
Sorcery

Target creature gets -3/-3 until end of turn.

Cycling 2

Madness .

Rituel

La créature ciblée gagne -3/-3 jusqu'à la fin du tour.

Recyclage 2

Folie .
 Rituel 
52.Hideous End
Instant

Destroy target nonblack creature. That creature’s controller loses 2 life.

Éphémère

Détruisez la créature non-noire ciblée. Son contrôleur perd 2 points de vie.
 Éphémère 
53.Snuff Out
Instant

If you control a Swamp, you may pay 4 life rather than pay Snuff Out's mana cost.

Destroy target nonblack creature. It can't be regenerated.

Éphémère

Si vous contrôlez un marais, vous pouvez payer 4 points de vie au lieu de payer le coût de mana de Dégommage.

Détruisez la créature non-noire ciblée. Elle ne peut pas être régénérée.
 Éphémère 
54.Tendrils of Corruption
Instant

Tendrils of Corruption deals X damage to target creature and you gain X life, where X is the number of Swamps you control.

Éphémère

Les Vrilles de corruption infligent X blessures à la créature ciblée et vous gagnez X points de vie, X étant le nombre de marais que vous contrôlez.
 Éphémère 
55.Mutilate
Sorcery

All creatures get -1/-1 until end of turn for each Swamp you control.

Rituel

Toutes les créatures gagnent -1/-1 jusqu'à la fin du tour pour chaque marais que vous contrôlez.
 Rituel 
56.Rise from the Grave
Sorcery

Put target creature card in a graveyard onto the battlefield under your control. That creature is a black Zombie in addition to its other colors and types.

Rituel

Mettez sur le champ de bataille, sous votre contrôle, la carte de créature ciblée d'un cimetière. Cette créature est un zombie noir en plus de ses autres couleurs et types.
 Rituel 
57.Corrupt
Sorcery

Corrupt deals damage equal to the number of Swamps you control to target creature or player. You gain life equal to the damage dealt this way.

Rituel

La Corruption inflige à une cible, créature ou joueur, un nombre de blessures égal au nombre de marais que vous contrôlez. Vous gagnez autant de points de vie que de blessures infligées de cette manière.
 Rituel 
58.Enslave
Enchantment - Aura

Enchant creature

You control enchanted creature.

At the beginning of your upkeep, enchanted creature deals 1 damage to its owner.

Enchantement - aura

Enchanter : créature

Vous contrôlez la créature enchantée.

Au début de votre entretien, la créature enchantée inflige 1 blessure à son propriétaire.
 Enchantement